HR Mütəxəssis

İNSAN RESURSLARI ÜZRƏ MÜTƏXƏSSIS

ƏSAS VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:

 Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilmə, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişlərin  işləmək, sosial sığorta kartlarının açmasını təmin etmək;
 İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;
 Əmək kitabçalarında qeydlər aparmaqla qeydiyyatını aparmaq;
 Məzuniyyətlərin verilməsi uçotunu aparmaq və məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək;
 İşçilərin tibbi müayinələrinə (vaxtında və tam)  nəzarət etmək;
 Kadrlara olan tələbatını təmin edilməsində (yeni vakansiyalar üzrə işçi axtarışı, daxil olan CV-lərin analizi və müsahibələrin təşkil edilməsi) iştirak etmək;
 Xarici işçilərin müvəqqəti qeydiyyatı üçün  sənədlərin toplanması, qeydiyyatı və digər prosedurları (bilet, yerləşmə, icazə alınması və s.) həyata keçirtmək;
 İcbari sığorta üzrə aylıq hesabatın təqdim edilməsi və nəzarətdə saxlanılması; 
 Kadrlarla bağlı məşğulluq və digər orqanlarına müvafiq hesabatları təqdim etmək;
 İş vaxtının rejiminə riayyət etmək üçün işçilərin gündəlik davamiyyət cədvəllərində qeydlərin aparılmasına nəzarət etmək və ayın sonunda tam məlumatı təqdim etmək.

TƏLƏBLƏR:

 Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini mükəmməl bilmək;
 Ali təhsilli;
 Bu sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
 E-gov Elektron Hökumət Portalında işləyə bilmək;
 Azərbaycan və Rus dilini əla, İngilis dili arzuolunandır;
 Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) proqramlarında sərbəst işləmək;
 Ünsiyyət qurma bacarığı;
 Problemləri həll etmə bacarığı;
 Detallara xüsusi diqqətlilik;
 Stressə davavamlı.

İŞ ŞƏRAİTİ

 İş vaxtı: 5/2 saat 09:00-18:00;
 Şirkət tərəfindən nahar.

Uyğun gələn namizədlərdən CV-ni məktubun mövzu (subject) yerində “HR Mütəxəssis” qeyd etməklə Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır. ünvanına göndərmək xahiş olunur.