Çağrı mərkəzinə mütəxəssis

Müştəri Xidmətləri-Çağrı mərkəzinə “mütəxəssis” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edilir:

BİLİKLƏR

• Ali təhsili olmalıdır.
• Azərbaycan Respublikasının sığorta qanunvericiliyinin tələblərini bilməlidir.
• Azərbaycan və Rus dillərini əla (yazı, danışıq) səviyyədə bilməlidir. İngilis dilini bilənlərə üstünlük verilir.
• Kompüter proqramlarından istifadə etməyi bacarmalıdır (MS office-word əla, Excel orta səviyyədə).
• Kollektivdə sağlam ünsiyyət qurmaq bacarığı olmalıdır.

TƏCRÜBƏ

•Sığorta sahəsi üzrə iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.

BACARIQLAR

• Ünsiyyətçil
• Dəqiqlik
• Məsuliyyətli
• Operativlik
• Yenilikçi
• İnkişafa meyllilik
• Stresədavamlılıq
• Ünsiyyət qurma
• Nəticəyə yönümlülük

VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏRİ

• Müştəri xidmətləri departamentinin işinin təşkil edilməsi
• Sığorta hadisələrin tənzimlənməsi üzrə sənədlərin toplanmasının təmin edilməsi
• Daxil olan müraciətlərin cavablandırmasının təmin edilməsi
• Qanunvericiliyin tələbinə uyğun müraciətlərin müvafiq elektron sistemində qeydiyyatının təmin edilməsi
• Departamentin əsas fəaliyyət istiqamətləri üzrə sənədlərin tamlığının təmin edilməsi
• Birbaşa cavablandırılması mümkün olmayan mürəkkəb sualların və elektron sistemi vasitəsilə xidmətlərin tətbiqi zamanı yaranmış çətinliklərə dair araşdırılmaya qəbul edilmiş məsələlərlə bağlı müraciətlərin araşdırılması və araşdırıldıqdan sonra cavablandırılmasının həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi
• Cəmiyyətin səlahiyyətlərinə aid edilmiş məsələlərə dair sualların cavablandırılması, məlumatlandırma və məsləhət xidməti göstərilməsi, aidiyyəti üzrə müraciətlərin qəbulunun həyata keçirilməsi
• Müraciətlərin daha keyfiyyətli və operativ cavablandırılması istiqamətində tədbirlərin görülməsi

Uyğun namizədlərdən CV-lərini Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır. elektron ünvanına “mövzu” hissəsində - vakansiyanın adını qeyd edərək göndərmələrini xahiş edirik.